Helkroppsprogram – 8 veckor

299.00 kr

Helkroppsprogrammet för både nybörjare och måttligt tränade!

Har du svårt att hitta inspiration till vad du ska träna på gymmet? Eller vet du inte riktigt vad du ska göra och vill ha hjälp? Då är detta programmet för dig! Oavsett om du är nybörjare eller har gymtränat ett tag kommer detta träningsprogram att passa dig. Här utförs helkroppsträning tre gånger i veckan och du kommer att känna dig pigg och stark i hela kroppen!

Läs mer nedan ↓

Artikelnr: 2 Kategori:

Beskrivning

Helkroppsprogram – 8 veckor är ett program anpassat både för dig som är ganska ny med styrketräning och dig som klassar dig själv som måttlig på gymmet. Programmet passar perfekt för dig som vill lära dig mer om träning. Du kommer att utmanas genom varierande övningar, intensiteter och övningskombinationer. Programmet är byggt så att hela din kropp kommer att tränas varje vecka. Passens längd är mellan 30-60 minuter långa. Belastningen i träningspassen är varierande och kan alltid anpassas efter din egen förmåga. Passen består både av basövningar (knäböj, marklyft & bänkpress), alternativa övningar och cirklar eller superset. Om du upplever att du inte riktigt vet hur du ska träna på gymmet eller har lite inspiration rekommenderar vi detta program.

I träningsprogrammet finns förklaringar till varje övning, dessutom finns referenser direktlänkade så att du kan läsa om varför vi använt just den övningen eller kombinationen i träningspasset. Allt för att det ska vara så enkelt som möjligt och ge en härlig upplevelse i gymmet!

Helkroppsprogram – 8 veckor laddas hem som PDF-fil anpassad för visning både på mobil och dator. Dokumentet består av 39 sidor!

Innehåll i träningsprogrammet:

Programinfo
Periodisering
Uppvärmningsprotokoll
Stretchprotokoll
Träningsvecka 1-8
Referenser
Support